30 marca 2013

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

                                                          Oby zdrówko dopisało,
                                                          by jajeczko smakowało,
                                                          by babeczka nie tuczyła, 
                                                          atmosfera miła była,
                                                          by zajączek uśmiechnięty
                                                          przyniósł radość w ten dzień święty.

Jedzonko już poświęcone, ciasta upieczone, domek posprzątany i udekorowany. Nic, tylko czekać na święta :)




Wszystko byłoby fajnie, tylko że muszę nadrabiać półtorej tygodnia nieobecności w szkole. Z zeszytów już odpisałam, ale muszę jeszcze uzupełnić ćwiczenia i się pouczyć... A pogoda za oknem jak w zimie :( Ludzie lepią zajączki ze śniegu :D










 

6 komentarzy:

  1. Życzę zdrowych, wesołych i spokojnych świąt oraz ciekawych i twórczych pomysłów,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych kochana :)
    Ja już po śniadanku :)) a ty? smakowało? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tagowałam Cię do postu/ filmiki " Życie nauczyło mnie " :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twój blog!
    obserwuję i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń